2010-08-29

Sköna söndag...

Sovmorgon. Minns knappt när jag vaknade hemma i Göteborg en söndag denna sommar och var ledig. Sedan läsa GP i lugn och ro till frukost och sen pyssla lite hemma, dammsuga och städa lägenhet. Cykla ner till stan och delade en underbar vedugnsbakad pizza på Cyrano i vasastan med min fina tjej innan hon trampade vidare för handla grejer när jag smet in på kontoret.

Hade dock planerat att ändå småjobba lite på så vis att jag betade av en del mails och betalade fakturor och räkningar samt gjorde en bunt fakturor som mailades eller postades iväg. Skulle egentligen bara in på kontoret max en timme men hittade en "stream" som visade Aik-Blåvitt så kollade hela matchen i laptopen i en liten ruta på skärmen samtidigt som jag fick massa pappersarbete gjort. Hade tänkt cykla ut till far och mor i Partille och sett matchen där men insåg att detta var riktigt effektivt och bra sätt att kunna få massa gjort samtidigt som jag kunde se matchen

Nu kvällsmat efter vart ute och joggat runt lite i Majornaaaa med Hofmästarn själv. Laddade ner Sylvester Stallones nya actionfilm Expandables som bli perfekt avrundning på en riktigt skön söndag. Bäst idag var ändå helt klart detta:

1 kommentar: