2009-08-27

MrGillis - Late Summer Mixtape 2009

GRATIS MUSIK. Det var ett tag sen jag senast bjöd på ett mixtape så nu är det verkligen dags igen för ett!

Det bjuds en dansant mix med relativt nya favoritlåtar som snurrat i turnéfordon, laptopen, i radion eller hörts på bekanta artisters aktuella album eller konserter.
Sist men inte minst några riktigt nya grejer som jag hoppas skall få er att upptäcka något nytt...

Mycket nöje!

/MrGillis


MrGillis -Late Summer Mixtape 2009
Längd: 53min
Kvalitet: 224kbps mp3
Storlek: 85 MB
Låtar:
1. Magic System & Khaled - Meme Pas Fatigue
2. Jr Eric - Grabbarna från Götet (med Calle P & Jogi)
3. Etzia - X Amount A Man
4. Zacke ft Movits - Spela Mig På Radion
5. P Danjelsa - Messa Massa (ft Rigo)
6. Knaan - America (ft Mos Def & Chali 2na)
7. Jaqee - Voodoo Elephant
8. Promoe - Dekadansen
9. Vanessa Liftig & Allyawan - Around U
10. Syster Sol - Dömd Att Bli Bedömd
11. Koalas ft Jaqee - All Night Long
12. Music Is The Weapon & Lasse Fabel - Copyriot
13. General Knas - Hör Polisman
14. Roffe Ruff - Droppa Mig
15. Governor Andy - Riddim Bonanza
16. General Knas & Kapten Röd - Delelelelelelelelikat
17. Roots Circus - Every Little Thing
18. Jr Eric & Kapten Röd - Jag Vet

Nedladdningslänk:
http://www.mediafire.com/?jnjjxjnmzjk

8 kommentarer:

  1. I might be korkad here... men jag får inte ner nåt. Kommer till nån uploadsida.

    SvaraRadera
  2. klicka på länken bara!

    SvaraRadera
  3. vart nå galet. nu ska det fungera

    SvaraRadera
  4. Synd att det inte var Super kvalite men jag klarar mig. Tackar!!!

    SvaraRadera
  5. Great !! smeker nu mitt sinne

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Kul att du tog med Copyriot!

    Christopher, Music Is The Weapon

    SvaraRadera
  7. rytmen till grabbarna från götet e ju grym!
    Vem har gjort den?

    SvaraRadera
  8. Partillos rytm!

    Samma som låten "Okänt nummer" med Kapten Röd för er som inte hajjat det!

    SvaraRadera